čtvrtek 31. března 2016

A co dál?


Venku se začíná oteplovat, ultratrailová sezóna je rozjeta na plné pecky, termínovky jsou plné k prasknutí a můj kalendář taky. Zatímco první polovina letošního roku bude víc než tradiční, tak ta druhá polovina pro mě bude plná změn a nových výzev…

V dubnu se rozehřejeme tradičním cyklo „soustředěním“ na Mallorce, kde bych se ráda rozjezdila, rozběhala a dostala se do sportovního módu, protože to co v posledních měsících předvádím je naprostý vrchol lenosti a povalečství a už to tak dál prostě nejde! Po návratu z Mallorcy bych už chtěla začít pravidelně běhat, cvičit jógu a dát několik sportovně-výletních víkendů s kamarády, abych se stihla dostat aspoň trošku do formy před Krakonošovou 100, která je moje srdcovka a kde bych ráda vylepšila svůj loňský čas (18 hodin). V červenci plánuji strávit pár dnů na Severní Moravě u rodičů a najezdit s tátou nějaké kilometry na kole, protože na konci července mě a Tondu čeká přesun za Peťou do Manily, která bude na následující 3 roky našim domovem. Proto program na druhou polovinu roku je pro mě zatím ve hvězdách, ale rádi bychom na podzim zajeli do Himálají a možná přiletíme do ČR na Beskydskou sedmičku, nebo Pražskou stovku, ale ani jedna z akcí ještě není jistá.

Ale ani s odletem na Filipíny se mě nezbavíte a sem tam napíšu nějaké zážitky, ať už ze sportovních akcí, nebo našich cest. Btw. Peťa pořídil GoPro, já si stáhla Instagram, takže teď už jen pořídit si selfie tyč a pak už jen samá pozitiva a sociální jistoty :-D

Takže… Stay tuned! :-)

Time to learn new skills :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat